Aktualności

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

DYREKTOR ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W PRUDNIKU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM

 NR 2 W PRUDNIKU, UL SZKOLNA 12

„STARSZY INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY”

 

 

1.            Wymagania niezbędne:

 

a)  obywatelstwo polskie;

b)  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

c)  niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub    

     umyślne przestępstwo skarbowe;

d) nieposzlakowana opinia;

e) wykształcenie: zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-

    letni staż pracy w służbie bhp lub studia wyższe o kierunku lub specjalności
    w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie       

    bezpieczeństwa i higieny pracy

 

2.            Wymagania dodatkowe:

 

Znajomość przepisów prawa pracy i bhp, umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji bhp i p.poż, dobra organizacja pracy własnej, inicjatywa i zaangażowanie, operatywność, samodzielność.

 

3.            Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

      Zadania główne

 

1)      przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp 

na wszystkich stanowiskach pracy;

2)      bieżące informowanie pracodawcy lub osób kierujących pracownikami o

stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami  zmierzającymi do ich usunięcia;

3)      sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej dwa razy w roku, przed

rozpoczęciem zajęć szkolnych, analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia uczniów oraz pracowników, poprawę warunków pracy, nauki oraz zachowania wymagań ergonomii;

4)      współdziałanie w zakresie bhp z Państwową Inspekcją Pracy oraz z innymi

jednostkami - stosownie do potrzeb w tym z placówką służby zdrowia sprawującą profilaktyczną opiekę  zdrowotną;

5)      prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących

wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie  choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;

 

6)      udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu

wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe;

7)      udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków uczniów, opracowywanie

protokołów, opracowanie sprawozdań rocznych z wypadków uczniów i wniosków wynikających z tych wypadków;

8)      zgłaszanie pracodawcy zapotrzebowania na urządzenia gaśnicze, podręczny sprzęt

gaśniczy, odpowiednie wywieszki i instrukcje zgodnie z obowiązującymi normami;

9)   ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;

10) doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do

      ograniczenia lub wyeliminowania zagrożeń, jak również doboru najwłaściwszych  

      środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;

11) prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń ogólnych w zakresie bhp;

12) prowadzenie rejestru i organizacja szkoleń okresowych w zakresie bhp

13) prowadzenie rejestru i organizacja szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy   

      przedmedycznej;

14) zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze - prowadzenie kart ewidencji

      przydziału;

15) sporządzanie informacji w celu wypłacenia ekwiwalentu za używanie własnej odzieży  

      i obuwia roboczego spełniającego wymagania bhp zgodnie  z wykazem stanowisk  

      przez pracowników;

16) udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych 

      dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;

17) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz w ocenie

      założeń i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów  

      wniosków uwzględniających wymagania bhp.

 

4.            Warunki pracy (miejsce pracy, wymiar czasu pracy, stanowisko samodzielne lub

podległość organizacyjna, występujące czynniki uciążliwe).

 

Miejsce pracy: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 , ul. Szkolna 12 , 48-200 Prudnik

 

Wymiar czasu pracy: 4/40 etatu

 

Stanowisko: samodzielne

 

5.            Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole.

 

 W miesiącu listopadzie 2024r. poprzedzającym datę upubliczniania ogłoszenia w wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 

 

6.            Wymagane dokumenty:

 

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

3)      oryginał kwestionariusza osobowego;

4)      kserokopie świadectw pracy;

5)      kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe;

6)      aktualne zaświadczenie o szkoleniu w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla    

         pracowników służby bhp;

 

   7) kserokopie dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat   

       zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o   

       pracownikach samorządowych;

 

Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:

 

-        o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

-        o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

-        o zapoznaniu się z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracy;

-        że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   

         z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

 

7. Składanie dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie 10 dni od daty opublikowania ogłoszenia na adres:

 

 

 Zespół Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Prudniku ul. Szkolna 12 , 48-200 Prudnik

 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

 

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Prudniku”

 

Aplikacje, które wpłyną do po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

8. Inne informacje:

 

1)      oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone,

2)      otrzymanych dokumentów nie odsyłamy,

3)      osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,

4)      kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu   

         zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

5)      dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (77) 4067980


 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2024 11:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Kazimierz Brudniak
Ilość wyświetleń: 34
20 grudnia 2024 11:10 (Kazimierz Brudniak) - Opublikowanie dokumentu.
20 grudnia 2024 11:10 (Kazimierz Brudniak) - Dodanie załącznika [nabor_na_wolne_stanowisko_pracy..doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
20 grudnia 2024 11:10 (Kazimierz Brudniak) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)